Tehran University of Medical Sciences
Print
Fatemeh Rezayat
Contact Information
Academic Rank
Assistant Professor
School
Nursing and Midwifery
Psychiatric nursing
About
Links
CV last edited on: 2020/19/07
1.
آموزش پرستاری, تربیت مدرس, تهران, ایران, ۱۳۹۷
Thesis Title:تبیین فرایند مواجهه با استیگما در مبتلایان به اختلالات طیف اسکیزوفرنیا و خانواده های آنها و ارائه مدل مراقبتی
Supervisor:جناب آقای دکتر عیسی محمدی
Ph.D
آموزش پرستاری, تربیت مدرس, تهران, ایران, ۱۳۹۷
Thesis Title:تبیین فرایند مواجهه با استیگما در مبتلایان به اختلالات طیف اسکیزوفرنیا و خانواده های آنها و ارائه مدل مراقبتی
Supervisor:جناب آقای دکتر عیسی محمدی
2.
روان پرستاری, علوم پزشکی تهران, تهران, ایران, ۱۳۹۱
Thesis Title:تاثیر آموزش بر قاطعیت و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری
Supervisor:سرکار خانم دکتر ترانه تقوی لاریجانی
M.Sc
روان پرستاری, علوم پزشکی تهران, تهران, ایران, ۱۳۹۱
Thesis Title:تاثیر آموزش بر قاطعیت و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری
Supervisor:سرکار خانم دکتر ترانه تقوی لاریجانی
3.
پرستاری, علوم پزشکی تهران, تهران, ایران, ۱۳۸۹
B.Sc
پرستاری, علوم پزشکی تهران, تهران, ایران, ۱۳۸۹
1.
دانش آموخته برتر علمی-پژوهشی-نوآوری از سوی بنیاد ملی نخبگان
2.
دانشجوی برتر بنیاد ملی نخبگان
3.
رتبه اول دوره دکترای تخصصی دانشگاه تربیت مدرس
4.
ورود بدون آزمون به مقطع دکترای تخصصی (سهمیه برگزیدگان علمی)
5.
رتبه اول و دانشجوي استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشكي تهران
6.
ورود بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد (سهمیه برگزیدگان علمی)
7.
رتبه اول و دانشجوي استعداد درخشان دوره كارشناسي دانشگاه علوم پزشكي تهران
مو قعيت علمي _ آكادميك
1.
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۷-تا کنون
عضو هیات علمی
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۷-تا کنون
2.
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۱-۱۳۹۳
عضو هیات آموزشی
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۱-۱۳۹۳
1.
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1398 Participant
تعیین حجم نمونه و توان مطالعات پژوهشی و آموزش نرم افزار G*Power
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, 1398 Participant
2.
Tehran University of Medical Sciences, School of Nursing and Mid, 2018 Participant
Types of review articles
Tehran University of Medical Sciences, School of Nursing and Mid, 2018 Participant
3.
دانشگاه تربیت مدرس, ۱۳۹۵ Participant
MAXQDA
دانشگاه تربیت مدرس, ۱۳۹۵ Participant
4.
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۳ Participant
گراندد تئوری
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۳ Participant
5.
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۳ Participant
Content Analysis
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران, ۱۳۹۳ Participant
6.
مرکز همایش های رازی, ۱۳۸۹ Participant
اصول اخلاقی در مراقبت از کودکان
مرکز همایش های رازی, ۱۳۸۹ Participant
7.
مرکز همایش های برج میلاد, ۱۳۹۳ Participant
دومین همایش سراسری دارودرمانی در روانپزشکی کودک و نوجوان
مرکز همایش های برج میلاد, ۱۳۹۳ Participant
8.
مرکز همایش های رازی, ۲۰۱۲ پوستر, Participant
5th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry
مرکز همایش های رازی, ۲۰۱۲ پوستر, Participant
9.
مرکز همایش های رازی, ۱۳۸۹ Participant
اولین کنگره سراسری اخلاق در پرستاری
مرکز همایش های رازی, ۱۳۸۹ Participant
1.
Status: Completed, Executers: فاطمه رضایت,
تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر قاطعیت، خودکارآمدی، افسردگی و ارتباط دانشجویان پرستاری
Status: Completed, Executers: فاطمه رضایت,
Papers
English
1.
Authors: Rezayat, F., Mohammadi, E., & Fallahi‐khoshknab, M.
Perspect Psychiatr Care. 2020;56:564–573.,
The process of responding to stigma in people with schizophrenia spectrum disorders and families: A grounded theory study
Authors: Rezayat, F., Mohammadi, E., & Fallahi‐khoshknab, M.
Perspect Psychiatr Care. 2020;56:564–573.,
2.
Authors: Rezayat, F., Mohammadi, E., Fallahi‐khoshknab, M., & Sharifi, V.
Japan Journal of Nursing Science, 2019;16(1), 62-70,
Experience and the meaning of stigma in patients with schizophrenia spectrum disorders and their families: A qualitative study
Authors: Rezayat, F., Mohammadi, E., Fallahi‐khoshknab, M., & Sharifi, V.
Japan Journal of Nursing Science, 2019;16(1), 62-70,
3.
Authors: Rezayat, F., & Dehghannayeri, N.
International Journal of Community Based Nursing and Midwifery. 2014;2(3):177-184,
The Level of Depression and Assertiveness among Nursing Students
Authors: Rezayat, F., & Dehghannayeri, N.
International Journal of Community Based Nursing and Midwifery. 2014;2(3):177-184,
4.
Authors: Rezayat, F., & Dehghannayeri, N.
Nurs Midwifery Stud. 2013;2(4):83-8.,
Self-Efficacy After Life Skills Training: A Case-Control Study
Authors: Rezayat, F., & Dehghannayeri, N.
Nurs Midwifery Stud. 2013;2(4):83-8.,
Farsi
1.
Authors: Rezayat, F., & Dehghannayeri, N.
Iran Journal of Nursing. 2013;26(81):54-63,
Relationship between Depression and Self- efficacy in Nursing Students
Authors: Rezayat, F., & Dehghannayeri, N.
Iran Journal of Nursing. 2013;26(81):54-63,
2.
Authors: Taghavi Larijani, T., Rezayat, F., Seyedfatemi, N., & Mehran, A.
Nursing Education. 2013;1(2):42-52,
The effect of the assertiveness training program on nursing students’ assertiveness skills
Authors: Taghavi Larijani, T., Rezayat, F., Seyedfatemi, N., & Mehran, A.
Nursing Education. 2013;1(2):42-52,
Abstracts and Presentations
Farsi
1.
5th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry
Location: مرکز همایش های رازی,
Date: 2012-Type : پوستر,
تاثير برنامه آموزشي رفتار قاطعانه بر قاطعيت دانشجويان سال اول كارشناسي پرستاري
5th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry
Location: مرکز همایش های رازی,
Date: 2012-Type : پوستر,
1.
Referee,
Some national and international journals
Referee,
1.
Activity Type:Member
سازمان نظام پرستاری و شورای بین المللی پرستاران (ICN)
Activity Type:Member
2.
Activity Type:Member
انجمن علمی پرستاری ایران
Activity Type:Member
1. استیگما در افراد و گروه های جامعه
2. ارتقاء کیفیت زندگی بیماران اعصاب و روان و خانواده های آنها
3. مراقبت انسانی از بیماران مبتلا به اختلالات روانی
Top